PIAF již oznámil svůj program
Typ článku: Kulturní akceDatum vložení: 05. 05. 2010
Mezinárodní festival reklamy PIAF zveřejnil program konference, která se bude konat v rámci festivalu ve dnech 19. až 21. května v pražském paláci Žofín. Třídenní konference sestává z několika tematických bloků, jež se týkají aktuálních témat z oblasti médií, reklamy a marketingu. Hovořit o nich budou odborníci sezvaní z celého světa. Do soutěže reklamních děl, která se uzavírá tento týden, se přihlásili soutěžící z 23 zemí světa a 4 kontinentů.
Konference festivalu PIAF začíná ve středu 19. května od 15 hodin. Debaty a přednášky se budou konat ve velkém a malém sále paláce Žofín. Konferenci zahájí v rámci bloku věnovaném horkému tématu – product placementu, specialistka na tuto disciplínu Lidia Lukes. Lidia zpracovala product placement ve 27 filmech, mezi nimiž figurují tituly jako Mission Impossible 2, Deník Bridget Jonesové, Lara Croft Tomb Raider 1, The Cradle of Life: Tomb Raider (2), Batman Begins, Phantom of the Opera nebo James Bond - Die Another Day a Casino Royale. V následující diskusi se připojí čeští experti, jichž se téma product placementu a jeho regulace přímo dotýká: Petr Kůta, advokát kanceláře KMVS, Robert Kvapil, obchodní ředitel ČT, Jan Řehák, obchodní ředitel TV Nova, Luděk Baumruk, Brand Manager značky Velkopopovický Kozel, Filip Bobinski, Chief Executive Officer v Dramedy Productions. Diskusi bude moderovat Milan Fridrich, ředitel zpravodajství ČT.
Čtvrteční blok o Reklamě na hraně začíná přehlídkou problematických reklam s komentářem Vladimíra Bystrova. O balancování na hraně dobrého vkusu a etiky budou diskutovat mimo jiné Tim Delaney, Chairman & CEO, Leagas Delaney, Matthias Schmidt, Creative Managing Partner, Scholz & Friends, Pedro Pina, Vice-president, McCann Erickson Iberia a další odborníci.
Jak se mění role reklamy a komerční komunikace v proměňujícím se mediálním prostředí, ve věku digitalizace a interaktivity, tohoto tématu se dotkne hned několik řečníků. Případové studie a zkušenosti předají Roger Ruegger, Executive Creative Director, Futurecom Interactive AG, Steve King, Chief Executive Officer, Zenith Optimedia Worldwide, John Zogby, President & CEO Zogby International. Svůj pohled na nastupující fenomén virálního videa představí Suveer Kothari, Head of YouTube and Display for Emerging Markets EMEA.
Božena Řežábová, marketing manažer, PPF Media, představí případové studie mikromediálních projektů, z nichž Naše adresa se právě rozjíždí v České republice.
Emma Wilkie je spoluautorkou nejprestižnějšího ratingu reklamních agentur – Gunn Reportu. Jak tato ročenka vzniká a co rozhoduje o umístění, zveřejní ve svém čtvrtečním příspěvku.
John Groves se stal v 90. letech průkopníkem sound brandingu. Tento Brit naturalizovaný v Německu vysvětlí, jak se buduje zvukový a hudební profil značek.
Speciální pozornost je věnována PIVNÍ REKLAMĚ. Prohlédneme si nejlepší světové reklamy, které bodovaly v soutěži EPICA za posledních 23 let. Regulaci a samoregulaci EU v reklamě na alkohol sleduje Laure Alexandre z bruselské European Advertising Standards Alliance. V následné panelové diskusi se k budoucnosti pivní reklamy vyjádří také Mike Short, Senior Vice President, Industry Affairs, SABMiller, Eda Kauba, President ADC a Creative Director, Euro RSCG a Radek Dráb, Managing Director, TBWA Czech Republic.
Páteční dopoledne bude věnováno tématu budování mezinárodních značek. Výsledky výzkumu o vlivu kulturního prostředí na reklamu představí Sana Carlton, ředitelka švýcarské pobočky Millward Brown. Chris Chalk, Chief Strategy Officer EMEA and Chairman UK Saatchi & Saatchi a Jason Romeyko, International Creative Director, Saatchi& Saatchi budou prezentovat koncept LoveMarks. Na tematiku naváže panelová diskuse, v ní i legenda americké reklamy Pete Favat, Chief Creative Officer, Arnold Worldwide, Tereza Svěráková, Creative Director, Leagas Delaney Praha, Petra Průšová, Development Director for CEE, Millward Brown.
„Program prvního ročníku PIAF je nabitý. V současné době bychom minimálně ve středoevropském měřítku marně hledali v oboru komunikace a marketingu srovnatelnou událost,“ říká ředitel festivalu Marek Hlavica.
Podrobnosti o programu, profilech účinkujících a soutěži lze najít na www.piaf.cz
Články o kultuře, zábavě a cestování |
|
|
Vkládejte jen vlastní články shodné s tématem webu. Nevhodné články budou smazány. Zakazujeme vkládat texty z jiných webů. Při porušování autorských práv nás prosím kontaktujte. |
O sekci články o kultuřeReklama za vstupenky • Požádat o aktualizaci článku • Jak přidat článek?
Autory článků jsou sami uživatelé. Vkládejte prosím pouze vaše vlastní články, které jsou shodné se zaměřením našeho webu, tedy články o kultuře. Oblibeny nenese odpovědnost za jejich slohovou podobu a gramatické chyby. Nevhodné články budou bez varování smazány. Oblibeny.cz si vyhrazuje právo smazat, nebo změnit obsah článků. Je zakázáno vkládat texty z jiných webů. V případě podezdření na porušování autorských práv nás prosím neváhejte kontaktovat. Naleznete u nás novinky ze světa kultury, informace a články, hudební recenze, kulturní zprávy, aktuality o tom co se kde děje a jiné aktuální události. |
© 2008 - oblibeny.cz • Kontakty, o webu • Ochrana soukromí Google • ZOOU • Mediální partneři • Facebook
